torsdag 1 mars 2012

Mars!

Hoppla, så blev det mars och det känns ju kalasbra. Jag känner mig så uppåt över det att jag vågar mig på att käka något annat än gröt till frukost. Jajamen, här tar vi ut svängarna rejält idag, denna torsdag. Nej då. Gröten och jag har inte gjort slut, jag bara (konstigt nog) kände för något nytt.
Nytt är faktiskt jobbet också idag. Eller på ett sätt ja, på ett annat nej. Jag jobbar förstås på bibblan (the place to be ju!) men har fått nya och andra arbetsuppgifter.
Det blir v ä l d i g t mycket nytt framöver men jag gillar att prova på nya prylar och lära mig nytt så det är pirrigt och roligt på en och samma gång.
Dagens då? Ja, de vaxade brallorna och jag kommer så fint överens att jag sportar dem idag också. Blus (blusvecka ju!) från Monki, armband Cos, ring Lindex tror jag, roliga stövlar från La Stampa.

8 kommentarer:

bibbaeva sa...

Vill gratulera till dina nya arbetsuppgifter. Det kommer att passa dig superbra! Och snygg är du också... visst ja, jag skulle ju sluta säga sånt... (men jag kan ju viska)

Nickan sa...

Håller med min kära vän. Du är ursnygg. Kram kram. Lycka till.

Fliselin sa...

Kul med nytt! Vad är det för spännande du ska ägna dig åt? Har lite dålig koll på vad det finns för olika uppgifter i bibblan!

mis(s)match sa...

Grattis! Lycka till. Snyggt i ornage förresten!

Sara sa...

Kul och spännande att pröva nåt nytt!

Librarybeth sa...

bibbaeva: tack, känns spännande!

Nickan: tackar!!! :D

Fliselin: jag har jobbat m inköp och ska nu komplettera det med katalog, så har jag gått och blivit avdchef också.

Mis(s)match: Tackar! kram

Sara: ja, och det har du stenkoll på som testar en annan stad också!! :D

Vesnas vardag sa...

Vad fin du är, blusen klär dig lovely. :) Blusvecka jag. Jag hakar på imorgon och resten av veckan. :D

Librarybeth sa...

Vesna: :D va kul! Jag fick ett infall när det äntligen inte var så kallt längre. Då fryser jag inte riktigt lika mycket på jobbet!