söndag 20 november 2011

Adventstävling - jajamänsan

Jamen då sparkar vi igång Librarybeths adventstävling! Första advents lilla pris är lukta gott från Body Shop! Hela veckan har man chansen att lämna en kommentar under detta inlägg för att lagom till den första adventssöndagen hålla tummen att man vinner när det dras en lott. Är man en vinnare uppmanas man mejla in sin adress så att man kan erhålla sitt luktagottkit från Body Shop! Har du en blogg får du gärna tipsa om adventstävlingen men det är inte något krav för att få vara med. Välkommen att tävla!

33 kommentarer:

Fliselin sa...

Hakar på direkt! Gillar BodyShops grejer! Tävlar, tävlar, tävlar...

frk F sa...

Självklart vill jag vara med och tävla om chansen att lukta som en clementin till advent.

Solrosfrö sa...

Kan inte leva (nåja..) utan Bodyshops produkter och inte utan Libby och snart inte heller utan gröt! Klart jag ska tävla!

Anonym sa...

Kul att lukta clementin till jul ju! Jag vill gärna vara med o tävla! /Malin

Malin sa...

Å, citrusdoft! My favourite.

Åsa sa...

Detta vill man ju gärna vinna! :)

Camillas dagar sa...

Ja, jag är gärna med! :) Lägger ut en bild från min blogg också. Vilken lyxvinst. Wow!

Frida sa...

yey! Jag vill tävla!

Att ha det gott sa...

Jag vill vara med tipsar imorgon

memilla sa...

Of kårs så är jag med :D Älskar Body Shop och älskar att lukta gott så det passar väl bra?!

Lisa sa...

Och jag vill såklart vara med det är ju Body Shop.

Elinor sa...

I'm in! :) Tack för fin blogg btw, har inte fått tummen ur o kommenterat tidigare, men vad gör man inte när lite godis står på spel! ;)

Mrs J sa...

Jamen ja tack, klart jag vill tävla!

Cajsas Faster sa...

Här kommer en till som vill vinna!

Ha en skön vecka, Marie:)

Anonym sa...

Jo, men det är klart. När min favvisbloggare, lockar med tävling så vill man ju vara med! / E

Anonym sa...

Härligt fin "godispåse"! Klart att jag OCKSÅ vill vara med och pröva lyckan...
Annika

Åsa sa...

Nämen vilken härligt paket, alla Body Shops prylar doftar ju så underbart. Klart jag är med och tävlar och hoppas på nybörjartur!

Laila och Johan sa...

Tävling? Var det någon som sa tävling? Klart man vill tävla! ;)

Anonym sa...

Kul! Jag vill också vara med.
Agnes

Sara sa...

Självklart vill jag vinna lite lyx i vardan!

Mitt Nya Liv På Ön 2009 sa...

Hej! Jag vill gärna vara med i din utlottning.

curlingmamman sa...

Klart jag vill vara med :) Älskar bodyshops dofter kram

Villa Frejas bokblogg sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla. Fixar en liten tipslänk också.

Anonym sa...

Måste bara ..tänk att lukta som en clementin och känna sig fin,kanske maken får smaka ,
Härlig Advent från helenaok

Anonym sa...

Åh vilken härlig tävling! Klart jag vill vara med och hoppas på att tomten kommer tidigt i år!

Mvh Emma
emmafortuna@gmail.com

PiaL sa...

Oh, finfina grejer! Jag hakar också på!

Anonym sa...

Åh, jag älskar Body Shop, men har ingen sån butik där jag bor. Så jag tävlar och hoppas hårt på att vinna! /Johanna

Vesnas vardag sa...

Hoppsan! Hur har jag missat denna? Hakar förstås på och tävlar jag med. Spännande! :D

Fanny sa...

Åh, mamma tipsade mig om detta. Självklart vill jag vara med. Jag älskar deras grejer och de matchar mina mangosaker i färgen.

...med näsan i en bok... sa...

Oj, vad många som är med:) Men jag vill också prova lyckan och anmäler mig härmed:) Missa inte att jag också har en tävling på gång på bloggen:)

Charlotte Hultman sa...

Jag testar också lyckan så klart!
Vore fint med lite lukta gottgott!

mis(s)match sa...

Hur kunde jag ha missat detta. Vill gärna tävla!!

Anonym sa...

Detta vill jag inte missa =)
Så jag lämnar en kommentar och hoppas på lite tur i advent