lördag 31 mars 2012

Lite gråvit sådär

Inte trodde jag att man skulle få chansen att gosa runt i sin stickade Rodebjer mer den här säsongen... men det fick man. Det är hej mitt vinterland utanför fönstret idag. Som väl är ligger tempen runt nollan så kung Bore har förhoppningsvis inte en chans mohahaha.
Eller bajskorv, bajskorv, bajskorv som en av döttrarna uttryckte sig när hon såg att det var snö ute.
Dagens idag på bibblan; vit top HM, tröja Rodebjer, manchesterkjol Esprit, halsband design Hallin.
Ha en fin lördag, fika och läs en bok medan du väntar på att våren kommer igen, är mitt tips.

6 kommentarer:

frk F sa...

Jag följer ditt råd: fikar, läser bok och tittar på de första flingorna som singlar ned på skillor och påskliljor. Kom våren, kom tillbaka!

Mrs J sa...

Jag svängde mig med ungefär samma vokabulär som din dotter, när snöslasket började falla häromdagen. Jag gillar ljus och fräsch vinter, men nu har jag bestämt att det är vår här! (Fast i fjällen är det vinter tills efter påsk...)

hallinbloggar sa...

Men fy så trist! Åh, va kul. Du har halsbandet idag!!!

Librarybeth sa...

frk F: Bra!! :D

Mrs J: tyckte dottern sammanfattade rätt bra där...!

Hallin: japp!! Och det är fiiiint!!!!

Camillas dagar sa...

Det var väl tur att det kom lite snö, så att du fick ha den där finfina outfit:en. :)
Halsbandet var jättefint också. Grattis igen!

Librarybeth sa...

Camilla: ja gilla på halsbandet!!!