måndag 12 mars 2012

Måndag och jag är på

Jag måste säga att jag är bra överraskad över att jag varje helg tror att det ska öppnas sig ytterligare en tidsdimension som ska innehålla oceaner av tid för det där som jag alltid ska klämma in på en helg. Det där som går utanför de sedvanliga hinna-med-på-helgen-göromålen.
Inte heller denna helg lyckade jag hitta den magiska port till denna extra tidsrymd.
Därför sitter jag nu i köket med mitt kaffe och drömmer redan till nästa tillfälle för ledig tidsrymd.
Det betyder inte att det blir motigt att gå till jobbet. Hell no, jag jobbar ju på bibblan and I löv it.
Rivstartar med möte direkt på morgonen.
Dagens blir lilla fina blusen HM med byxor från frk. Pjucken med lite smått bisarr klack (syns dock inte i bild) kommer från La Stampa.

9 kommentarer:

bibbaeva sa...

Och "bling bling", du glömde det... Ses snart snygging!

Librarybeth sa...

bibbaeva: haha, ja det missade jag!! Från Vero Moda, så nu vet världen det!

Nickan sa...

Skarfen då????stavas nog icke så. Du är snygg utan oxå. Ja fast jag var ledig i 3 dar så hann jag ej allt jag ville göra. Jag love oxå bibban. Trevlig måndag.

Villa Frejas bokblogg sa...

Alla dagar går i rasande fått. Jag tror att det betyder att man lever och trivs :)

Fliselin sa...

Hej Libby! Den fina blusen har jag inte sett i "mina" butiker. Var det en ensam stackare som hängde och väntade på dig? Gillar den!
Hej Nickan! Tack för mejl!

Libby, skorna, skorna, så coola!

Vesnas vardag sa...

Den blusen vill jag också ha. :) Tror du den finns kvar i butik?

Librarybeth sa...

Nckan: klarade mig utan scarf idag!! Frös inte idag!! :D

Husfrun: så är det nog!

Fliselin: japp, det var rätt länge sedan jag räddade den från en ensam klädsnurra!!! Skorna? Ja, coooola!!! :D

Vesna: inte omöjligt fast det är ett tag sedan jag hittade den på rearean liksom!

Att ha det gott sa...

SNYGGT

Librarybeth sa...

Atthadetgott: :D