söndag 25 mars 2012

Denna söndag

Jamen javisst.
Våffla ska man ju ha och det var gott! Annars har den här söndagen präglats av en stor dos städning är jag rädd. Kan upplevas som en felprioritering - i synnerhet när solen ligger på och lyser över bygden.
Men två vuxna och fyra kids - det genererar en del städ och fix och eftersom jag nu har att se fram emot 11 dygns jobb på raken (jobbar kommande helg) så kändes det rätt motiverat att satsa på det. Och även om alla hjälper till på sitt vis suger det ändå att städa.
Så. Nog gnällt om det. 
Kvällen är ljus och jag hör glada barnröster utifrån. Nu ska jag läsa klart bokcirkelboken, dags för träff på tisdag.

4 kommentarer:

Camillas dagar sa...

11 dagar låter tungt! :/
Våfflan såg desto godare ut. :)
Kram!

Vesnas vardag sa...

Här blev det också våfflor. Smarrigt. :) 11 dagar låter tungt, skickar en peppen kram till dig. <3

Librarybeth sa...

Camilla: våfflan satt fint!!!

Vesna: ja puuh, tackar!

Josefine sa...

Ååh, så gott det ser ut! :)

Jag åt inga våfflor igår, men får se till att göra det i helgen istället vettja :)

Jag skulle vilja tipsa dig om mina smycken i silver och läder jag säljer på www.jvalleytwig.se . Kika in där och hitta din favorit bland vårens nyheter! :)

Ha en skön vecka!
/Jossan