måndag 19 mars 2012

Åh, vilken måndag men EffectiveBeth slår tillbaka

Det började rätt dåligt.
Snöglopp och regn. Tjenamors vad kul.
Sedan upptäckte jag att jag glömt plånboken hemma, väldigt opraktiskt när man tänkt sig vissa ärenden med ekonomisk koppling efter jobbet.
Så toppar man det med möte som genererar arbetsuppgifter som man inte riktigt känner att man hinner med.
En tjurrusning för att hinna luncha lite med Mannen som man inte har sett på flera, flera dagar.
I motvind. Och när det blåser blir jag alltid lite småtjurig.
Kändes bättre efter snabb lunch med Mannen dock.
Eftermiddag; började skotta i alla högar på jobbet - merde! Om jag kunde få jobba lite ifred så skulle jag nog snart komma ifatt.
Och vad tycker ni om min framförhållning? Jag har ett födelsedagsbarn imorgon och har införskaffat ett paket?
Men jag säger bara - watch me - EffectiveBeth strikes back!
Hon kommer vara en födelsedagspresentshopparninja efter jobbet och hon har förberett kvällsmaten. HAHA. Sug på den !

4 kommentarer:

Fliselin sa...

Du är en superninja!!

Librarybeth sa...

Fliselin: jiiiha!! :D

Camillas dagar sa...

Fullständigt säker på att du rodde det där i land. :)

Librarybeth sa...

Camilla: joråseru, är man en effektiv shopper så är man;D