söndag 18 mars 2012

Eller hur

Libby bestämmer sig.
Ljungen har (definitivt) gjort sitt.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Blir det något annat i krukan? Är det för tidigt för penseer tro?

Fliselin sa...

Nu vill vi ha penseer. Har inte sett några på torget ännu, men visst är det dags?

Camillas dagar sa...

Måste också uppdatera min kruka, men min ljung är riktigt snygg jämfört med din. ;)

Librarybeth sa...

mia: I'm not a pensee-woman liksom... jag är mer åt påskliljor o sådana där bolliga tussilagowannabe-liknande blommor... annars kränger de penséer för brinnande livet i butikerna här!

Fliselin: kan nog funka men som sagt jag är mer inne på andra blommor.

Camilla: haha, tror man kan säga att allas ljung är snyggare än min!!!

hallinbloggar sa...

Ha ha, ja det kan man verkligen tycka! Jag brukar fixa blommor på vår gård och de ser också ut sådär ungefär. Helt klart dags att byta!

Fliselin sa...

Ahh! Tänker du på tusenskönor eller bellis? De bor i min gräsmatta och jag rycker elakt upp dem innan invasionen är total. Kanske ska ha ngt annat än penseer, tack för inspo. Vad blir det hos dig?

Anna sa...

nå, den är finare än den i vår kruka i alla fall...
herre vad den behöver en färgklick!