torsdag 29 mars 2012

Aprikos eller laxrosa - what ever

Rolig torsdag - jag hinner både med att vara på min "egen" bibblo och grannstadens idag. Det vankas mötemötemöte innan dagen ska vara slut. Långa arbetsdagar just nu men snart är det ju helg... visst ja. Jobbar då. Well, well. Det blir nog bra det med.
Vit top HM, ljust aprikos tröja ( eller Cloud Knit Sweater Pink som den "heter" - asså vilka namn, haha) som då visade sig vara mer aprikos än rosa, från Weekday. Jeanskjol Esprit, prickiga ben Lindex och stövletter Din Sko.

5 kommentarer:

bibbaeva sa...

Den där tröjan vill jag kolla in lite närmare... Nyfiken, vet du!

Fliselin sa...

Du passar fint i färgen!

Vesnas vardag sa...

Väldigt snygg i den färgen. :)

Camillas dagar sa...

Toksnyggt! :) Riktigt krispigt vårigt tycker jag. :)

Librarybeth sa...

bibbaeva: ja du är ju det!!! ;D

Fliselin: puh, bra, jag var lite tveksam till en början det ska erkännas!

Vesna: thanks!!!

Camilla: ja! fick lite 80-talsvibbar först men nu känns den som en given favorit!