söndag 18 mars 2012

Söndag

Status:
Stortösen har kompis som slaggat över - de roar sig på egen hand, tanken är att de ska fixa sockerkaka till fikat när mormor kommer....
Mellanstora tösen och minsta tösen spelar tv-spel - roa sig på egen hand de också.
Nästyngsta tösen (meh! jag får nog snart skriva brud 1, 2, 3, 4 istället ;D) hänger på sitt rum, hon gillar att pyssla på egen hand idag... roar sig med andra ord också på egen hand.
Tänkte jag också skulle göra det. Roa mig.
Promenad Libby?
Åkeeej.

2 kommentarer:

hallinbloggar sa...

Jag har kallat mina kids för stora och lilla tonårssonen. Men jag har ju bara två! Men snart är stora sonen inte tonåring längre så nu får det bli första bokstaven i förnamnen!

Librarybeth sa...

Hallin: ja, det brukar jag också köra med för enkelhetens skull... å andra sidan är knappast min äldsta direkt anonym, hon bloggar hon också...