fredag 30 mars 2012

Morgon

Attan.
Nu är det inte precis ordet alert som far genom skallen. Det blev en väldigt lång dag igår eftersom jag också deltog i ett arbetsmöte med god middag på kvällen.
Nu är det då tänkt att det ska jobbas ända fram till kvällen igen men först ser jag fram emot en ordentlig kontorsdag så jag kan få jobba ifatt med några saker.
Så ser min fredag ut - ska bara dra ut på en löptur på morgonen också.
Känns som att jag skulle vilja ha en kopp kaffe till men Mannen har redan hunnit få i sig sin och det var ju den jag tänkte knycka.
 Rätt åt mig!

4 kommentarer:

bibbaeva sa...

God löptur! Och välkommen till din arbetsplats sedan! :) Happy fredag!

Camillas dagar sa...

Heja heja! Så härligt att höra att du är back on track igen! Kroppen spökar inte med ont? Hoppas att du håller!!!

Camillas dagar sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Librarybeth sa...

bibbaeva: tackar!!!!


Camilla: ja nu är jag så himla på!!! :D Nej, inget ont bara en känsla av att vara tung och så vill jag få upp flåset!!!!