lördag 31 mars 2012

Hurra

Eftersom bloggen fyller 3 år idag tycker jag det känns rätt med en kaka till kaffet (dessutom måste man ju köra i sig kakorna som man köpt för att stödja en av döttrarnas klass...) och för att göra det extra festligt dukar jag fram snyggt på en en pappershandduk från personaltoan.
Jag har nog sagt det förut, förmodligen för ett år sedan men för ev. nytillkomna läsare kan jag ju ändå dra samma story en gång till... När jag började blogga skulle jag egentligen bara delta i en liten kurs där man testade olika sociala medier och så redovisade man små arbetsuppgifter i en blogg. Tja, man kan väl säga som så att jag struntade i kursen och fortsatte blogga istället....
Grattis bloggen, du märkliga lilla forum och fenomen som jag kommit att gilla så mycket! Och till alla trevliga bloggläsare räcker jag fram en cyberkaka! Jag uppskattar att ni kikar in här och lämnar avtryck i form av en och annan kommentar!

17 kommentarer:

Fliselin sa...

Grattis bloggen! Den är en del av mitt liv och jag hoppas att den får vara med länge!

mis(s)match sa...

Jag har bara följt bloggen i drygt ett år, men det har blivit en rutin att kika in varje dag....

hallinbloggar sa...

Men grattis! Jag är så glad att du fortsatte. Gillar mycket att titta in hos dig : )

Åsa sa...

Grattis till din fantastiska blogg. Den är helt underbar att läsa :-)
kram Åsa

bibbaeva sa...

Hurra för bloggen, som gör mig så glad och ger mig så mycket inspiration. Du och bloggen är toppen! Grattiskram!

Sara sa...

Hurra hurra!

Spader Madame sa...

Grattis till dig och bloggen! Tack för kakan!

memilla sa...

Grattis :-) Hoppas kaaaaakan var god! Trevlig helg!

Librarybeth sa...

Fliselin: :D

Mis(s)match: å jag hos dig!!! :D

Hallin: ja, den kursen blev det inte mkt av, hihi....!

Åsa: tusen tack till dig!!!

bibbaeva: å kram till dig!!

hedgehogsara: hipp hipp!!! :D

Spader Madame: vassego! ;D

Memilla: :D de är ju det, skolförsäljningskakorna....!!

Att ha det gott sa...

STORT GRATTIS

yllet sa...

grattis libbybloggen! bra att du började tycker jag!

Anonym sa...

Grattis, grattis till bloggen! Hittade den för ca ett och ett halvt år sedan, och brukar kika nästan varje dag. Du skriver bra på ett småroligt sätt, och så blir jag inspirerad till att hitta nya kombinationer i min egen garderob. Keep up the god work! :-)

LillaAnna

Vesnas vardag sa...

Grattis till bloggen. :)

Camillas dagar sa...

Hurra och grattis till världens bästa blogg!
Jag har bloggat i 5 år för någon dag sedan, men det glömde jag helt bort. :/
Tyvärr har jag raderat mina två första bloggar.
Kram på dig!

Librarybeth sa...

Atthadetgott: tackelitack!

Yllet: :D himla skoj e det!

LillaAnna: Roligt att du hittat hit!!! :D

Vesna: ja hurra för den!

Camilla: haha!! Du får fira i efterskott tycker jag!!

Anonym sa...

Den smakfulla dukningen lockade fram måndagens första lilla fniss... Din blogg är verkligen en oas i vardagen! GRATTIS till de tre åren!
Annika

Librarybeth sa...

Annika: ja, visst har jag talang ;D Tack Annika!!! :D