onsdag 7 mars 2012

Ett virrigt inlägg - jag har sovmorgon

Jag hade tänkt unna mig en timmes mer sömn idag så jag ställde klockan på sex igårkväll. Så långt allt väl men jag glömde ta bort min inställning klockan fem och jaa, fem kommer ju före sex så då väcktes jag samma tid som alltid.
Notera det! För jag studsade upp och blev nästan lite stressad för jag trodde att klockan närmade sig en bit efter halv sju när jag skulle koka kaffe och fixa i köket. Döm om min förvåning när jag kastar ett öga på klockan i köket och den var strax före sex!
Okej, vad är poängen med detta? Jo, känslan av sovmorgon sitter i blandat med att det känns som jag fick extratid! Galet!
Nu ska jag sitta här, dricka kaffe och riktigt känna in den här sovmorgonen.

Dagens består av vit top HM, kavaj HM, slappa sköna chinos HM det med. Och skor som inte är från HM.

11 kommentarer:

bibbaeva sa...

Tänk om jag också skulle börja använda mina gröna...Vore väl passande idag när parkeringsvakterna byter till gula vårflaggor på parkeringen!

Villa Frejas bokblogg sa...

Snygga chinosar... snart dags att börja klä sig så igen. Bara det blir liiiite varmare först.
Härligt med kombinerad sovmorgon-mer tid ;)

Garderobenmin sa...

Snygg! Verkligen vårigt.

mis(s)match sa...

Vårfint!

Anonym sa...

Nice OF

Anonym sa...

=)

Librarybeth sa...

bibbaeva: va byter de flaggor? Va piffigt!

Husfrun: jag orkar inte vänta in våren så jag fick frysa lite ;D

Liten: tack liten!

Mis(s)match: :D

Anonym: thaaanks. ;D

Anonym sa...

Åh, så fint! De där chinosarna var mkt snygga.

Camillas dagar sa...

Ha ha ha... du är rolig du! :-D
Tokigt med väckningen.
Snygg outfit fick du till i alla fall, trots den missade extra sovtimmen.
Kramar!

Allt och/eller Inget sa...

Läckra byxor, är de från vårens kollektion?

Librarybeth sa...

Mia: och jädrar vad sköna de är. Chinos är en ny bekantskap för mig.

Camilla: :D det blev lite snurrigt där!

Allt och/eller Inget: Hej!! Japp! Finns i flera färger!