fredag 9 mars 2012

Softish

Jorå.
Man sitter här och tar in hur det känns just nu.
Det var en arbetsvecka som hette duga. Helgen är väldigt välkommen och nu tänker jag bara sitta här och småprata med Mannen, surfa in på många fina bloggar, kanske bläddrar jag i något magasin.
Kidsen är mätta och nöjda, ser på tv och småsnackar med varandra, käkar popcorn.
Och ljusen brinner så vackert och vi är här allesammans.
Och så lyssnar jag och Mannen på First Aid Kit och jag känner mig väldigt.
Tacksam.

6 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Skönt det låter! :) Själv hinner jag precis bara landa i soffan, innan det är dags för morgonpasset i morgon... Och eftermiddag på söndag. Det är bara att gilla läget. Länge sedan jag jobbade en hel helg faktiskt.
Kram och trevlig helg!

bibbaeva sa...

Åh, så fint det låter!

Erika sa...

Låter väldigt skönt tycker jag! :-D

Erika sa...

Låter väldigt skönt tycker jag! :-D

Nickan sa...

Familjelycka heter det nog. Jag håller med man blir såå tacksam ibland när man tänker hur härligt man har det. Ledig igår och jag shoppade lite och sen blev det att träffa minstingen. Härligt.Kram trevlig lördag.

hallinbloggar sa...

Mmmm, så mysigt det låter. De där kvällarna är bäst!