fredag 10 februari 2012

Förresten

...har jag mottagit vissa klagomål. Nej, peppisarna som friluftsdagsfika föll väl ut.
Kidsen tycker att deras mor är ute och ränner lite väl mycket och man kan väl bara hålla med. Om man som jag alltid arbetar en kväll i veckan blir det snart fullt i programmet om man dessutom lägger till andra aktiviter. Och ja, det har varit fullt program som har varit så roligt men nu så det känns vääääldigt bra att det är fredag.
Helgen ska spenderas med alla barnen.
Ja, och Mannen också förstås.

4 kommentarer:

Nickan sa...

Det är svårt att ta det easy när man gillar att göra roliga saker. Idag ska jag läsa Alfons sagor på bibban . Det ska bli roligt. Trevlig helg ( det är ju fredag igen)

Villa Frejas bokblogg sa...

Så där är det ju tyvärr. Jag har en man som jobbar minst en kväll i veckan och var tredje helg. Men i helgen ska vi njuta allesammans tillsammans.

Anonym sa...

Låter mysigt! Här hemma blir det bara jag och yngste sonen ikväll, resten av familjen är utspridda på annat håll. Ha en trevlig kväll!
Annika

Librarybeth sa...

Nickan: hoppas det kom många glada barn på sagostunden!

Husfrun: sådan är vardagen! Ha en skön helg!!

Annika: kan vara gott att mysa med kidsen en i taget!!! Hoppas fredagskvällen blev fin!