lördag 11 februari 2012

Efter löpbandet

Men oh, vilken nördig väska jag drar på jämnt. Jag kanske borde hotta upp mig men den är så himla praktisk, kanske så pass ohipp att den blir hipp... Sprang 20 minuter och det var väl en snabbare upptrappning än jag lovat mig själv. Nu är jag glad blandat med orolig. Det var kul men tog jag i för mycket nu? Hade tänkt köra lite styrketräning också men maskinerna såg ut som något som används i rymdfilmer och det är jag inte van vid från mitt lilla rehabgym. Pass på det med andra ord.

6 kommentarer:

Omentjej sa...

Oh, jag gillar den! Röd dessutom, det är ju kalas! Bär den med stolthet. :)

Omentjej sa...

Förresten, vad hette förra boken i bokcirkeln, den var lite beige va? Har tänkt läsa den men glömmer jämt skriva ned vad den heter...

Anonym sa...

Nää, inget hål i huvudet än så länge. Så det är bara att "tjata" på... / Eva

Fliselin sa...

Gillar ju färgen på väskan! Är det din jacka/kappa? Visa gärna på! Saknar ytterplagpå bloggarna...

Librarybeth sa...

Omentjej: :D okej! Jag är ju librarian after all... Vi läste Hotellet i hörnet av bitter och ljuv...

Eva: vilken tur för det lär bli svårt att få tyst på mig... ;)

Fliselin: den där gamla kappan? iih, gammal som gatan! Sant, tror tom jag sagt att jag skulle fota ytterplagg.....!

Omentjej sa...

Just det, tack!