torsdag 23 februari 2012

Torsdagens

Tänk att man kan vabba för så stora kids som stortösen! Det är jag väldigt glad för! Och det är precis det jag gör de här dagarna. Glad är jag också för att det tuffar på framåt, åt rätt håll med god sömn och kryckträning.
Denna ljuvliga takdroppardag (vad mycket det smält undan medan vi var på the hospital!!) sportar jag en casual dagens med vanlig blå top HM, scarf från Esprit med lite gustavianskt porslinsmönster, vanliga jeansen, vanliga pjucken.
Blir en kort, kort promenad till bageriet för att skaffa hem semlor. Ska vara stärkande har jag hört - oavsett man har gips eller ej.

4 kommentarer:

Nickan sa...

Skönt att det går framåt. Gott med semlor. Vi fick det här i tisdags av en låntagare. Mums. Kram

Fliselin sa...

Vilken resa ni har gjort! Bra att kunna vara hemma med stora barn. Man kan ju inte gärna lämna dem i vilket skick som helst. Du ser vårfin ut!

Vesnas vardag sa...

Supersnygg outfit. :)

Librarybeth sa...

Nickan: ja, nu är det på väg åt rätt håll!

Fliselin: klarade precis vab-gränsen, den går vid 16, som stortösen fyller om ett par veckor....!

Vesna: thanks babe!!