torsdag 16 februari 2012

Var det så här igår?

Men, det är ju ljust ute när jag kommer tidigt till jobbet. Har jag tagit fel på tid eller var det så här igår också? Känner mig helt överraskad. Lika mycket kvar att göra och lära sig om allt nytt som är på gång är det ialla fall, precis som igår.
Jag hade gärna fortsatt gunga iväg med spånkan  denna morgon, åka flera varv runt stan, sitta där och bli täckjackevarm och sedan vid 9-tiden kunde någon kliva på och ge mig en rejäl latte.
Dream on, babe nu är det jobbajobbet som gäller. Jag målar dit en röd mun i tröttansiktet så ska det nog gå.

2 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Jaaa, herregud! Jag tyckte att det var ljust ända till 18.00 i går kväll och nästan lite ljust då jag vaknade i morse vid 05.45. Underbart! Jag känner verkligen att jag saknat ljuset, nu då det börjar återvända. Härligt!
Längtar också tills vi kan börja använda vårt uterum igen, första gångerna är magiska nästan. Snaaart! Kram på dig och ha en fin torsdag!

Librarybeth sa...

Camilla: visst är det underbart!!! :D Det lyfter mig också, något enormt!