lördag 25 februari 2012

Lite avslappnat så där på lördagseftermiddagen


Se där, det kommer en dagens idag också. Inte för att  världen precis sitter och väntar på den men här är den. Och jag kunde inte låta bli att prova mina ljusblå Converse. Nej, jag traskar inte omkring med dem hemma inomhus. Ja, jag längtar efter att få traska runt med dem utomhus.

Lördagen fortsätter med skönt häng med kompisar och god mat.
En softish lördag med löparkollektivet så kan vi tjata hål i huvudet på varandra om löpningens glädjestunder och vedermödor.
Dagens består av grå top HM, ljusblå stickad Lindex, cargobrallor HM och skarf från MQ. Ljusblå Conversen handlade jag förra våren i London......

7 kommentarer:

Lisa sa...

Jag har haft converse i 2 dar nu, funkar bra!

Librarybeth sa...

Lisa: härligt! Hoppas converse-vädret håller i sig!!!

Camillas dagar sa...

Så vårigt fräscht! Nu fick jag också Converse-längtan.

Librarybeth sa...

Camilla: tack, Converselängtan kan vara svår....! :D

Mrs J sa...

Vad fint med ljusblå Converse!

Librarybeth sa...

Mrs J: ett säkert vårtecken!

Vesnas vardag sa...

Consen är så fiiiina. :P