fredag 17 februari 2012

Jobbfredag

Då har man en jobbhelg att se fram emot, man (jag) är rätt inställd på att jobba så det är okej. Jag kanske har sagt det förut men jag säger det igen. Man kommer rätt lindrigt undan med att jobba var sjätte helg och inte varannan som många nog gör inom handeln. De är riktiga kämpar. Andra vardagshjältar är t ex tidningsutbärarna. Heder åt dem. Nu ligger det en tidning där ute i lådan och här sitter jag i mitt frukostmysiga kök och piper över att det tar emot att gå ut och hämta den. Då tänker jag på hjälten som steg upp ännu tidigare än mig för att se till att många tidningar hamnar i rätt låda...
Fredagens är deniminspo. Kavaj från HM, liksom vit top, scarf från Rules by Mary, jeansen - ja det vet ni vet det här laget - Flash.
Ha en fin fredag!

6 kommentarer:

bibbaeva sa...

Och härligt med scarfen som färgklick mitt bland det "denimiga".

Nickan sa...

Tjusigt man blir sååå inspirerad inför eget klädval. Trevlig jobbhelg. Kram

Camillas dagar sa...

Gillar kavaj-Libby! Fint! :)
Ha en fin helg, trots jobb! Hemma har maken fått ryggskott lagom en vecka före vasan.
Kram!

Garderobenmin sa...

Snygg!

Vesnas vardag sa...

Finfin Libby! :)

Librarybeth sa...

Bibbaeva: :D

Nickan: :D vad kul att få vara inspirerande!!!

Camilla: och nu är jag fast! Gillar kavajer, jag som inte hade en endaste en har nu fallit för detta plagg!

Liten: thanks!

Vesna: ;D