tisdag 14 februari 2012

In the kitchen

Jag börjar ofta dagen med att vara själv i köket. Ibland avslutar jag också dagen så, som ikväll.
Alla har dragit sig tillbaka för att läsa eller sova. Bara jag sitter här och summerar tisdagen, i lugn och ro tänker jag nu måla naglarna, med vitt faktiskt fast jag är lite skeptisk till den kulören.
Sedan går jag igenom i tankarna att alla väskor, gympapåsar är packade. Säger check på det.
Konstaterar att jag har fått Femina idag.
Äsch - jag har fortfarande inte sagt upp prenumerationen och är i ärlighetens namn inte ledsen för det just nu. Jag kan liksom inte välja, DV eller Femina. Voj voj. Dagens i-landsproblem absolut.
Är förstås lite trött. Efter blodprovet (iiha, i armen) idag ringde doktorn sen eftermiddag och han är inte helt nöjd med mina blodvärden. Järn, en bristvara. Inte bra. Och jag som som nästan alltid ger järnet...höhö.
Kanske skulle testa sömn också.

1 kommentar:

Camillas dagar sa...

Hoppas att du får lite järnboost och blir piggelin igen.
Kram!