fredag 24 februari 2012

Och så undrar man var veckan tog vägen

Vilken annorlunda vecka det blev! Idag är jag ledig eftersom jag jobbade förra helgen - ja, eller lite av den i alla fall. Nu verkar det som att skolskjuts är fixad också så nu känns det som jag kan luta mig tillbaka en smula. Tänkte vila medan jag gör några ärenden på stan (!) nu när syskonen kan assistera stortösen. Men hon börjar bli hemtam med kryckorna så hon behöver bara bärhjälp med dator, blanka magasin och böcker från en våning till en annan...
Fredag hörni!!! Och dagens här består av svart top HM, armband Världsbutiken, mintgrön stickad lite boxig tröja, Lindex och kors! svarta lite vaxade brallor från Lindex. Ja, jag har provat byxor i provhytt och  kom ut med förståndet i behåll. Tror jag behåller brallorna fast jag veeeelade länge. Kanske ger jag mig på att prova jeans också, vilken månad som helst.

12 kommentarer:

Nickan sa...

Skönt att allt ordnar sig för er. Ja visst är det skönt att det är fredag. Fåglar som kvittrar och solen som värmer . Trevlig helg önskar jag dig.

mis(s)match sa...

Äntligen!! (vaxade smala byxor, menar jag ;) )

Lisa sa...

Skitsnygga byxor, precis min smak :)
Ska bli kul att ses igen! Kram

Fliselin sa...

Vårigt, fint! Har du tagit några beslut ang Lindex kläderna som provades förra veckan? Funderar lite på klänning och metallic.jackan... Ja, vad försvann din vecka till?, sjukhus och elände! Ha nu en bra, ledig helg!

mis(s)match sa...

och så undrar man vem som är gladast med din nya mintgröna tröja, du eller dottern ;)

Librarybeth sa...

Nickan: ja, nu har vi landat i det här!! Känns som vår ute!!

Mis(s)match: hahaha!! Ja, sannerligen, äntligen!!
Och på tal om tröjan - ;D TRUE!! hon är duktigt nöjd med inköpet!!! Att jag legat i och letat efter mintgrönt!!

Lisa: :D fått inspo fr dig!! Instämmer - ser fram emot att ses!!! Kram ha en bra jöbbarhelg!!

Fliselin: klämmer fortfarande på klänningen, hoppar nog metallic även om den är bra fin. Vill avvakta om man kan lyckas knipa något Marniplagg på webben! Kappan - check!!! Ha en skön helg!!

Fliselin sa...

Ja, Marni. Gillar den prickiga sidenklänningen... Får se om det går att få den. Tror att det är favvoplagget!

Camillas dagar sa...

Jättefina byxor och lika fin tröja. Här är det stughäng med rosa underställ som gäller. :)
Kram!

Vesnas vardag sa...

Du klär superfint i den färgen. :)

IngelaMollly sa...

Du har ju samma fina tröja som jag snygging;-)

Att ha det gott sa...

Mycket snyggt

Librarybeth sa...

Fliselin: ja, den är storfavorit!

Camilla: tack - gilla på din outfit också!!!

Vesna: vad bra - tvekade lite först!!

Molly: en librariantröja alltså ;D

Atthadetgott: Tack!!