söndag 26 februari 2012

Gästbloggare: Knät

Kära dagbok,
idag känner jag mig riktigt bra. Det blev ju en löprunda igår och trots att det blev en asfaltsrunda känns livet prima!
Jag vill ju gärna hålla för det stora loppet senare i vår men än så länge känner jag att jag är osäker på min förmåga, som tur är ska jag till sjukgymnasten på onsdag.
Efter vårpromenaden i skapligt tempo idag fick jag vila i soffan. Hjärnan (som tråkar mig med lite taskiga vibbar om min formkurva) valde att läsa medan jag bara slappade.

4 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Heja knät! Jag tror på dig! :)

Anonym sa...

Hej knät!
Då kul att du är på gång!
Vi ses i asfaltsdjungeln.
Karin

Librarybeth sa...

:D hälsar Knät!

bibbaeva sa...

Taskig kompis, den där hjärnan! Men toppen att du mår bra! Jag hejar på dej Knät, att du skall hålla för allt Libby vill utsätta dej för! :)