måndag 13 februari 2012

Där har du resten av måndagen - in advance!

Librarybeth, hon bara jobbar och när hon inte jobbar så gör hon tåhävningar och springer löpband och när hon inte tåhäver sig så åker hon till stall (iiih, men där känner hon sig inte hemma alls...) och när hon inte försöker se hästvan ut så lagar hon en sen middag och kramar sina ungar och när hon inte lagar middag och barnen sover sött då ligger hon i soffan och stirrar tomt framför sig.
Alternativt kokar ihop morgondagens outfit för så dags på dygnet tycker hon att hon kan få unna sig att vara löjligt ytlig.

2 kommentarer:

Erika sa...

Låter "very bissy"! Men jag gillar både gym och stall så jag kan förstå att det blir sådana utflykter. Är det du som rider?

Librarybeth sa...

Erika: big nono! Jag eeh, håller mig till att klappa lite på hästen. Två av döttrarna är hästtjejer. Jag har aldrig varit där och tycks inte bli det. Fina, vackra djur men jag fixar inte allt omkring.