onsdag 15 februari 2012

Ironwoman - eller inte

Kors, jag ser trött ut!
Vi skyller allt på järnbristen händanefter. Feluppställda böcker - järnbrist. Fixering vid orangea kappor - järnbrist. Katalogkrångel - järnbrist. Felskickade mejl - järnbrist.
Kan bli användbart det här. Dagens - järnbrist - består av v-ringad vit top HM, vit stickad klänning Lager 157, gråbrun kofta Part Two, blommig halsduk eeeh? gammal (Lindex??), bruna kängor Din Sko tror jag.
Och varför nämna färg nu då? Järnbrist.
Osammanhängande inlägg?.... just det,
järnbrist.

9 kommentarer:

Nickan sa...

Snyggt vår mannekäng. våran järnlady bör nog ta det lite lugnare. Var rädd om dig.

bibbaeva sa...

Är på väg att träffa el doctore nu. Tänk om det visar sig att jag också skulle ha järnbris. Då börjar det bli väl spookie tycker jag. Syns lite senare / Eva, som gillar dagens outfit mycket (och så gillade jag den blå klänningen du visade)

mis(s)match sa...

:D

Villa Frejas bokblogg sa...

Det är järnbristens fel... även om jag inte tycker att du ser trött ut.

yllet sa...

1, snygg halsduk (outfit med, men halsduken!!)
2, du får inte kramp? av järnbristen menar jag? jag har ju numer börjat få lite krampkänning. jag tar en järntablett. ifall det är järnbrist.

Fliselin sa...

Trevligt! Jag hade en fin, skön klänning från Lager157 igår! Tack tack än en gång!

Camillas dagar sa...

Ha ha... humor = järnbrist!
Snygg outfit!

Vesnas vardag sa...

Jättefint. :) Väldigt söt scarf till.

Librarybeth sa...

Nickan: jobbar på det!

Eva: hoppas allt är ok m dig!

mm: :)

Husfrun: bra, fast jag blir mörk under ögonen framemot eftermiddagen...

yllet: 1. thanks 2. näe, usch tack o. lov!

Fliselin: :D härligt!!!

Camilla: :D

Vesna: tack, en del tror att jag virkat sjalen själv.... kanske borde jag säga jaa då ;)