söndag 19 februari 2012

En födelsedagsscarf

Det är en JÄTTEstor scarf som min nästäldsta har givit mig i födelsedagspresent. Man kan svepa in sig i den och se ut som en praktfull melodifestivalsångerska från sent 70-talet. Värri najs indiid.
Men eftersom jag är bibliotekarie och inte brister ut i sång precis nu när jag ska halka iväg till bibblan får det räcka med ha denna färggranna sjal runt halsen. Vackert så!
Den kommer från Lindex (oj, vad fint den skulle matcha en viss kappa). Lång svart skjorta från Lager 157, leggings HM, svarta stövlar från någon annanstans. Armband COS och ring Lindex.
Ha en fin söndag!

10 kommentarer:

Petra sa...

Snygg som alltid!

memilla sa...

Fin scarfes :-) o grattis i efterskott! Kram

Villa Frejas bokblogg sa...

Å så fint.
Och grattis i efterskott!

Anonym sa...

The same to you, Librarybeth! And please use "broddar" so you don´t slip away... It is not "kärringaktigt" at all, I promise.
(I hope you will understand my "swenglish"!)
Kind regards, Annika

hallinbloggar sa...

Så snyggt! Jamen den där kommer ju passa så bra till kappan. Nästan så att du får köpa den eftersom du har scarvsen : )

IngelaMollly sa...

Jättefin! Ett stort grattis på födelsedagen i efterskott:)

Omentjej sa...

Alltid lika fin, stort grattis i efterskott, kram!!

Librarybeth sa...

Petra: :D

Memilla: tack!

Husfrun: tackar!

Annika: så very true, thanks!

Hallin: ja, jag menar det!

Molly: en får tacke!

Omentjej: kramtebaks!

Vesnas vardag sa...

Gud så snygg scarf du har idag. Gilla på den. :)

Librarybeth sa...

Vesna: :D tösen min har fin smak - hon vet preciiis vad jag går igång på!!!