torsdag 19 april 2012

Torsdag

Eftersom blomsterbrallan funkade så bra på förra kursen kör jag dem idag också när det har blivit dags för en ny kursdag. Konstaterar att morgonhimlen har samma färg som tröjan...
Förutom kurs blir det restaurangbesök med kollegor i afton. En kollega går snart i pension men innan dess vi vill bjuda henne på lite god mat.
Nej här gäller det att få i sig gröt och kaffe innan tåget går. Ber att få önska en trevlig torsdag - och till dig som är börjar bli lite trött så här i slutet av veckan (va? tittar du på mig?) - snart helg på gång!

7 kommentarer:

bibbaeva sa...

Och snyggaste bruden på kursen - vad heter hon? Blomsterbrallan Libby förstås! Lycka till med dagen! Om jag orkar ses vi ikväll!

mis(s)match sa...

Matchat!!

pralinen sa...

Oh, finfint - jag hoppas åga mig på mina blommiga straxt...

Camillas dagar sa...

Finfin kombo! :)

Fliselin sa...

Ska också hoppa i ett par blommiga brallor, troligtvis imorgon. Gillar blommigt, snygg kombo på dig!

Vesnas vardag sa...

Du är så snygg i dem. :) Tror mina kommer imorgon, håll tummarna. ;)

Librarybeth sa...

bibbaeva: thanks!

mis(s)match: :D

pralinen: inget att tveka om!

Camilla: tackar!

Fliselin: thanks - nyfiken på vad du har för blommiga på gång!

Vesna: ;D kul!!!!