onsdag 11 april 2012

I provhytten

Libby fick hang up på blommor.

11 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Oh, flower-Libby! Fiiint! :)
Färg är kul och piggt!

memilla sa...

Dom har jag köpt...love direkt :-)

memilla sa...

Dom har jag köpt...love direkt :-)

memilla sa...

Dom har jag köpt...love direkt :-)

memilla sa...

Dom har jag köpt...love direkt :-)

bibbaeva sa...

Log åt Libby ilandes på väg tibax från lunchen! Log också åt en Klara-lokalike, undrar om har en tvillingsyrra. Å nu drar vi igång arbetspass nr 2. Inte på bibba dock.

mis(s)match sa...

De ligger i min garderob och väntar på bättre väder....

hallinbloggar sa...

Jamen det är ju de jag har. Tyvärr töjde de sig massor efte första användningen. Nästan så jag inte kan ha dem. Men priset 149:- är ju bra. Hade iofs gärna betalt lite mer för att få bättre kvalité! Men härliga är de!

memilla sa...

Hoppla så många inlägg posta jag inte :-\

Vesnas vardag sa...

Superfint på dig, vart har du köpt dem?

Librarybeth sa...

Camilla: haha, ja det stämmer! Libby går igång på blommorna!

Memilla: hihi, jamen du är tydlig!! Har suktat efter dem en tid, nu slog jag till!

bibbaeva: :D ilade gjorde jag!!!

mm: jag kan inte vänta!

Hallin: du är toppenfin i dem!! Töjer sig? Hoppas lagom mkt för de kändes lite småtajta vid inköp!

Vesna: HM!