lördag 21 april 2012

Jamenvisst

Då har man haft nöjet att klämma en mil - i solsken till och med!
Och vitsippor såg jag och en vaniljkrämsfärgad tjusig amerikanare (bil alltså) och en ung man med ryggsäck som sprang väldigt snabbt och många tanter med hundsällskap och ett brudpar i full stass och förälskade tonåringar och folk på väg till fest.
Så man kan vara nöjd.
Några plankor, utfallsövningar, knäböj m.m. som min sjukgymnast har gett mig på mitt träningsschema och lördagskvällen är ett faktum.

10 kommentarer:

Herta sa...

Hurtigt! Här kom vi inte riktigt lika långt, med bil.

Camillas dagar sa...

Åh, heja Libby! Jag hade tänkt springa en sväng efter jobbet i dag, men så började jag fixa med min garderob, knäppte en öl och hamnade till slut i badet i stället. Jag behövde nog det. Får ta nya tag i morgon igen.
Kram!

Librarybeth sa...

Herta: haha!!! ;D

Camilla: :D precis! Ibland behöver man något annat! Nya tag i morgon. Kramen!!

Linda sa...

Wooohoooo! Heja! Jag ska tvinga mig själv att träna idag :)

bibbaeva sa...

Du SKA vara nöjd!!! Men idag - när regnet inte tänker ge sig i första taget - tänker du väl inte ge dej ut på sådana tokigheter! :)

Librarybeth sa...

Linda: jippie!!

bibbaeva:.... just watch me!! ;D

Anna sa...

oh!
imorgon är det min tur.
tror jag.
om det inte regnar.

Librarybeth sa...

Anna: hoppas det var uppehåll!!!

Anonym sa...

Jag visste väl det! GRATTIS till löpningen! Förstår att huvudvärken gav med sig...
Annika

Librarybeth sa...

Annika: :D