torsdag 26 april 2012

Presentation

Minns ni att jag hade klänningsångest pga fest?
Klänningen lämnade jag på kemtvätt så att den blev så där platt och fin som jag inte kunde få den med ett vanligt strykjärn... så klänning - check!
Skor, lämnade jag hos skomakaren för fix.... så skor - check!
Så långt vad gäller återvinningen.
P r e s e n t a t i o n  (!) skulle också skrivas - en kort en. Det fick Mannen fixa.
Så det fick bli; på jobbet: sysslar med att organisera arbetet med inköp och katalogisering av media och hemma: mest upptagen med sina fyra döttrar och att träna inför Sthlm marathon (nej, där sa jag ordet).
Ja, där någonstans ligger sanningen.
Nu måste jag införskaffa strumpor. Nya.

5 kommentarer:

Fliselin sa...

Visa och berätta vad det är för klänning du kommer at ha på festen. Som vanligt nyfiken. Låter som en spännande fest med presentation och allt!

Ska själv på teater på lördag och vet inte vad jag ska ha på mig...

Librarybeth sa...

Fliselin: absolut, bild kommer, det blir ju den kära gamla Oasisklänningen.... den får duga! Vad ska du se för teater?

Vesnas vardag sa...

Låter som en brakfest!! :)

Fliselin sa...

Ska se JesusChristSuperstar med Ola Salo, musikal alltså. Köpte biljetter som julklapp till syster med man som följer med. Oasisklänningen är superfin!
Jag överväger blommiga byxor imorgon eller klänning eller...
Jag fick springa i regn igår, sonen spelade fotboll. Vi var härligt blöta efteråt.

Librarybeth sa...

Vesna: lugn tillställning men trevlig!

Fliselin: åh, den skulle jag också vilja se!!! Få höra vad du valde för outfit sedan...!