torsdag 5 april 2012

A room with a view

Jag måste snart flytta.
Byta arbetsrum alltså och det känns både bra och dåligt, jag har trivts bra i mitt hörn i det arbetsrum där jag sitter nu, både med de trevliga kollegorna och min hörna. Utsikten är bra, man kan när man funderar och det gör man ju, lyfta blicken och få lite överblick över kollektivtrafiken och folk. Stora fönster, finns ju vissa nackdelar med det men mest fördelar faktiskt, mycket ljus och rymd. Samtidigt blir det mer praktiskt med mitt nya rum, jag hamnar nämre de kollegor jag jobbar mycket med. Utsikten däremot får jag lov att återkomma till.

4 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Hoppas att det blir bra med det nya. Vilket fint bibliotek! Jag trodde att du bloggade London, inför kommande resa. :)

Librarybeth sa...

Camilla: nope, detta är inte mitt bibliotek, det är grannhuset!

Camillas dagar sa...

Ah! Okej! Det såg lite Londonskt (?!) ut tyckte jag. :)

Librarybeth sa...

Camilla: Om det ändå vore så.....snart, snart! ;D