tisdag 10 april 2012

Summering

Påskhelgen är definitivt slut och nu sitter man solo i köket med sin gröt. Jag kan konstatera att det ljusnar allt tidigare där ute, känns fint.
Fina har också dessa lediga dagar varit, så gott att bara vara leeedig, hänga med Mannen och kidsen. Jag har hunnit med allt sådant som jag verkligen tycker om; träffat vänner på trevliga avspända middagar, hunnit läsa mycket och löptränat. Kollat lite film, käkat gott.
Nu väntar jobbdagar, torsdag och fredag är det dessutom kursdags vilket påminner mig om att jag har en del att läsa på inför det.
Bäst man stärker sig med kaffe....

3 kommentarer:

Sara sa...

Kaffe funkar alltid - nu måste jag fixa lite här på kontoret :)

Camillas dagar sa...

Hoppas att din kommande vecka blir bra. :)
Vecka 15 ska bli full av motion för mig. Känner mig äntligen pigg i dag.
Kram!

Librarybeth sa...

hedgehogsara: ja tack o lov! :D

Camilla: tycker den startat bra! Skönt att höra att du är på benen igen!!!! Kram!