tisdag 17 april 2012

LACE LIBBY blouse

LACE LIBBY blouse
Nämen - inte ska väl jag... ojoj - en blus uppkallad efter mig.... men ojsan.
Efter tips från äldsta dottern som fnissade förtjust (via mejl) ser jag att en tunika hos Indiska är döpt efter mig... nåja kanske jag skarvade lite där...Hur som helst borde jag ju nästan ha den men då jag tittar närmare upptäcker jag att det handlar om 100 % nylon (God!) och då känns det inte riktigt aktuellt längre.
Libby här på bloggen är 100 % äkta.
Librarian.

5 kommentarer:

Mrs J sa...

Håller med om att 100% nylon inte lät så himla skönt att ha på sig. Inte i form av en spetsblus iaf. Lät kliigt!

Herta sa...

Hua! Ingen nylon här inte.

Camillas dagar sa...

Hi hi... Jag tyckte att du skrev Lacy Libby och det stämde då rakt inte.
Men usch för materialet. :/
Kram!

Librarybeth sa...

Mrs J: och som bäddat för statiskt hår!

Herta: tänk en hel blus! näää!

Camilla: Lacy Libby haha, nä nu förväxlar du mig med någon annan!!! :D

Vesnas vardag sa...

Perfekta tröjan nu. :)