fredag 20 april 2012

Också tuffa arbetsveckor har ett slut

TGIF.
Jag säger det igen, TGIF.
Nu är arbetsveckan snart slut (Libby också). I helgen vill jag bare sitte å glo.
Och löpträna.
Och utanför regnar det.
Och är kallt.
Funderar på om man skulle ha en pastellvecka nästa vecka - kan det kicka igång vårvärmen tro?

Dagens är mer av den knalliga sorten; top HM, blus frk, byxor Lindex, ballerinaskor HM.

kort jeansrapport (också dagens i-landsproblem); några få svaga sökinsatser har gjorts, dock halvhjärtat, ännu inte siktat "mina" jeans. sökandet fortsätter.

13 kommentarer:

bibbaeva sa...

Wow så snyggt! Outstanding! Du skulle handen lite tjusigt på låret så man kunde se nagellacket också.

Nickan sa...

Håller med bibbaneva helt. Tjusig som vanligt. TGIF . Ingen cykling idag inte. Vi får vara egna solar.; )

mis(s)match sa...

Färgglatt!

Sara sa...

Trevlig helg!

Villa Frejas bokblogg sa...

I dag är det med lite kluvna känslor jag tar helg.

Fliselin sa...

Som vanligt fint! Jag har hoppat i ett par likadana H&M blommiga brallor. Det känns som att jag har haft liknande förut men jag minns inte...

Kanske det blir ett tema nästa vecka? Det var läänge sedan! Jag vill ha en blogg! Finns kurs? Behövs inte kurs? När ska jag börja? Det känns som att det är dags!

hallinbloggar sa...

Så fint med det röda!! Jag kör blommigt idag för att "mota bort" det kalla!! Pasteller har jag inte så mycket men temaveckor är kul!!

mis(s)match sa...

Vad sägs om tema vår istället för pastell? Jag har så svårt för pasteller på mig själv...

Camillas dagar sa...

Finfint! :) Det är bara gult som fattas, så är du en riktig Brynästjej! :-D
Pastellvecka låter fint. Undrar om jag ska hem och rota runt lite i lådor och skåp.

Librarybeth sa...

bibbaeva: ;D ska träna på det!!!

Nickan: och du är en bra sol på bibblan!!!

mis(s)match: !

Sara: du också!!!!

Husfrun: hmm, undrar vad det kan bero på?

Fliselin: jaa, baske mig, jag tror att ett tema är på gång!!! Och veckan därpå kanske med...! Och ja, du borde ha en blogg! Önskar jag kunde hjälpa dig!!! :D

Hallin: vi ska väl hitta på något som passar många!!

mis(s)match: hmm, låter som en rimlig idé!

Camilla: härligt! Va, klämde jag Brynäsfärger! wow! Bra, haka på tema!!!

Vesnas vardag sa...

Superfin som alltid. :) Imorgon satsar jag på blommigt, byxorna har anlänt, de sitter finemang på. ;)

k sa...

Verkligen superfin och vilken tjusig blus! Jag skulle kanske våga mig på tema för att kick-starta mig bloggmässigt. Hmm, pastell...

Librarybeth sa...

Vesna: såg brallorna - supersnygga på dig!!!

K: absolut!! Haka på nu, k!! ;)