fredag 6 april 2012

Långfredag

Så, nu är jag ledig. Idag ska jag bara göra det som faller mig in så efter att ha legat vaken och riktigt känt vilken sovmorgon jag har så föll det mig in att det är bättre att kliva upp.
Genast föll det mig in att klämma igång tvättmaskinen. En liten tics jag har - det där med att mata tvättmaskinen.
Medan den jobbar nu ska jag sitta här och lyssna på perculatorn tills den har pyst klart. Sedan faller det mig nog in att dricka kaffe under tiden som jag beundrar det pissiga vädret utanför fönstret.

7 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Mysigt själv jobbar jag kväll
Det är också mysigt gillar den avd jag ska vara på alkdementa
Bra ob tillägg är det visst också

Sara sa...

Samma här - snöstorm ute och kaffe inne. ha en sorglig långfredag (som vi brukar säga i min familj)

Åsa sa...

jag tror att jag lider av samma tics ;-)..jag är inne på andra maskinen denna långfredag
ha en fortsatt härlig påsk!!
kram Åsa

bibbaeva sa...

Trotsar du vädret för en löprunda?
Näe, jag tror väl inte det va?
Själv väntar jag på far min, som lovat hjälpa mig med mina el-problem.
Glad Påsk! (har jag visst redan sagt)

Librarybeth sa...

Atthadetgott: bra m extra klirr!!

hedgehogsara: här är det bara blött, blött! tar en kopp till!

Åsa: ah, då ligger jag efter ;D Ha en skön helg, Åsa!

bibbaeva: sprang en mil igår, vilar idag tror jag och tar ett varv imorgon istället!!! Hoppas el-problemet ordnas!

Camillas dagar sa...

Har nyss kommit hem från jobbet och är nu ledig i 3 dygn, innan jag går på 12.00 annandag påsk. Ska vila och vårda lite feber & frusenhet. :(
Kram!

Librarybeth sa...

Camilla: krya på dig!!!