torsdag 26 april 2012

Bangade

Jag bangade.
Det var skolgårdskväll tidigare ikväll. Varje år städas, krattas och fixas skolgården av personal, föräldrar och barn. I år gick inte Libby dit.
Jag har oftast varit där och fixat, började väl gå dit 2003 och i år fick det helt enkelt stå tillbaka. Nästa år har jag inga skolflickor där så då behöver jag inte dra ned kepsen lite när jag smiter förbi och det är svårt att smita förbi med tanke på att vi bor precis bredvid skolan.
Gissa vad jag gjorde istället för att räfsa fjolårslöv....!

4 kommentarer:

bibbaeva sa...

Jag vet... jag vet!

Anonym sa...

Tja, ska jag våga mig på en kvalificerad gissning? Lite löpträning kanske?
Annika

Camillas dagar sa...

Låter sunt att även du kan maska ibland. ;)
Jag orkar aldrig sånt..

Librarybeth sa...

bibbaeva: ;D

Annika: rätt svar!!!!:D

Camilla: kände mig som en fuskare...!