torsdag 5 april 2012

GR8

Känns som jag bara trampar med hojen, från bingen till bibblan, från bibblan till bingen... eeeh - vilket är precis det jag har gjort de senaste 10 dagarna.
Men det känns trots allt great (vitsigt, vitsigt). Jag gillar sannerligen mitt jobb men nu imorse kändes det som lite motigt att köra bibliotek igen. Så det blir himla trevligt att gå vid 12 idag och sedan vara ledig ett par dagar extra.
Tänkte mig en löprunda senare idag innan vi har löparkollektivet som kommer över och klämmer en påskpizza.
Ha en bra skärtorsdag och hoppas ni ser många fina påskkärringar, påskgubbar och påskkatter.

Dagens; kavaj HM, tischa Zara, gamla jeansen, ring Bikbok.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ska bli så trevligt! 1/3 av damsektionen vilar sig i form, borde ta en tur nu, men fredagen är lååång Och ledig och som gjord för en tur!

1/3 av herrsektionen är hemkommen nyss, efter en tur, ger mig liiite löparstress.

Camillas dagar sa...

Oj, vilka jobbdagar du avverkat. Du är verkligen värd ledighet nu. När drar ni till London? Myyys!
Njut av påskledigt nu!

Librarybeth sa...

Anonym löpare: låter fint, vi kör lite peppsnack och så kan du springa imorgon! Att vila sig i form är ALDRIG fel!

Camilla: ja fy, 11 dagar bibliotek gör mig mätt! Vi skulle ha åkt till London på lördag!! Nu blir först om en månad!

Vesnas vardag sa...

Finfin tischa där. :)

Librarybeth sa...

Vesna: japp, lånade dotterns!