fredag 27 april 2012

Clogsen är på

Vitt får officiellt avsluta den sk pastell/vårveckan, i alla fall den del av veckan som hör till arbete.
Från köksfönstret konstaterar jag att det nu är en fråga om timmar hit eller dit innan vårt fina körsbärsträd låter knopparna brista.
Det är så otroligt fint alla dessa knöliga, bulliga knoppar överallt. De ser ut att ladda järnet för att få komma ut som susande gröna blad och sedan toppa det med vackra vita blommor!
Liten clogspremiär idag också - äntligen. Det är en slags retrokänsla över dessa clogs tycker jag, de påminner mig starkt om några skor som min mormor hade när jag var liten....
Dagens då; vit tröja Lindex, skönt slappa cargobrallor HM, vit sjal MQ herravd och clogs HM&Swedish hasbeens.

5 kommentarer:

bibbaeva sa...

Bästa bibbamodellen har gjort det igen! Kanonsnygg, helt enkel!
Vet i sjutton hur jag ska avsluta pastellveckan. Får leta lite! Och arbetsdagen ska avslutas med att jag går och köper mig mera nagellack!

bibbaeva sa...

Bästa bibbamodellen har gjort det igen! Kanonsnygg, helt enkel!
Vet i sjutton hur jag ska avsluta pastellveckan. Får leta lite! Och arbetsdagen ska avslutas med att jag går och köper mig mera nagellack!

Vesnas vardag sa...

Det var tidigt med clogs, eller inte. Vårväder ute idag ju. :) Fina är de.

Camillas dagar sa...

Snyggt med vita. Borde kanske uppdatera garderoben med såna. Jag har snöat in helt på löpardojor nu, har hittat turkosa Adidas nu som jag blev kär i. Jobbigt.
Tänk så mycket billigare livet var, då man inte rörde på sig så mycket...

Librarybeth sa...

bibbaeva: hoppas du hittade någon fin färg!!

Vesna: finväder här!

Camilla: såg dojjorna - supersnygga!