söndag 22 april 2012

Tema; I give you spring

Jag borde ha sagt det tidigare (the world is listening!) men jag fastnade framför en film tillsammans med Mannen, vi såg the Ghostwriter - inte dum alls.... eh, vad skulle jag säga..?
Jo, tema var det ja. Någon som är på?
Jag kör lite vår-tema, tänk pasteller, blommer och blader osv. Kanske inte så väääldigt långt från vad jag kört med som dagens hitintills... men ändå, ett tema.
Så jag lackar med lite pastell från Mavala här i denna sena timme.

Och hör ni - varmt tack för peppande tillrop!!!
Jag blev jätteglad. Ska tänka på det när jag har maffig träningsvärk imorgon!! :D

4 kommentarer:

bibbaeva sa...

Måste göra en check i nagellacksskåpet och kolla över om pastellfärger är obefintliga eller obefintliga. Och ändå börjar min samling av nagellack bli avsevärd! Man häpnar!

mis(s)match sa...

Jag hänger på såklart! Inväntat detta!

Fliselin sa...

Ha ha. Hade pastell på känn och klippte till med mintgrön tröja idag. Ljusgula naglar till detta.

Librarybeth sa...

bibbaeva: bra jobbat!

Mis(s)match: ah - härligt!

Fliselin: häpp, vad snyggt!!!!