onsdag 18 april 2012

Mitt i arbetsveckan, 1 minus och klart

Det är ett intensivt glatt kvittrande.
Där ute i minusgraderna så det är några som inte hakar upp sig på det här med kylan.... medan jag sitter här och bläddrar i tidningen. Det är nedläggningshotade skolor, besparingar och så rättegång i Norge. Brr i dubbel bemärkelse.

Jag tillåter mig en stunds kontemplation och fundering över livet, universum och allting innan dagen tar fart.
Och tittar vi på sådana triviala ting som Dagens så består den idag av tröja Nowhere, byxor frk och mina flitigt nötta stövletter från Din Sko.

8 kommentarer:

Vesnas vardag sa...

Superfin tröja Libby, snygg på dig. :)

bibbaeva sa...

Tycker också tröjan var supersnygg!

hallinbloggar sa...

Men åh, du köpte den där. Supersnygg!

Att ha det gott sa...

RIKTIGT snygg

Fliselin sa...

Fint! Förstås bra, värmande material den här våren! Vad tänkte jag på???

Librarybeth sa...

Vesna: tack, den värmer lagom!

bibbaeva: :D

Hallin: blev bra.

Atthadetgott: thanks!

Fliselin: ja, den värmde lagom denna kyliga dag!

Camillas dagar sa...

Så fint! Snygg och annorlunda tröja nedtill med flikarna. :)

Librarybeth sa...

Camilla: mmm, instämmer, gillar den skarpt!