fredag 6 januari 2012

Libby mimar

Så där.
Då var man installerad i soffan igen.
Ett litet break through inatt dock.Vid två-hugget vaknade jag med ett ryck i soffan och insåg att jag inte hade hostat på... ja, flera timmar. Vimsade upp till sängen - bara för att börja hosta igen! Kanske vår extremt fula sänggavel som triggar igång hostan i det där rummet? Noterat på att-göra-listan; fimpa den skitfula gaveln.

Idag står inte mycket på programmet. Jag har fullständigt tystnadslöfte idag eftersom minsta lilla triggar the hosta from hell. Kommunicerar med familjen gör jag med mimik och snabbt klottrade små kommentarer.
Det är jobbigt att få sin röst hörd så - I tell you, därför är det lika bra att jag sitter och möglar i soffan.
Gå till jobbet imorgon tror jag inte funkar, svårt att vara effektiva, serviceinriktade, infodelande Librarybeth om jag ska mima fram mitt budskap till bibblans besökare.

Inga kommentarer: