måndag 9 januari 2012

Jag är här! I soffan!

Jorå. Jag har ju hostat och gnällt så mycket de senaste dagarna så jag tänkte att ni behövde vila er lite från sjukbloggen! Men sjukbloggen snurrar vidare. Jag har suttit i soffan förstås och delegerat ut order till kidsen Avtomta rummen! Ställ tomtar, änglar och dylikt på vardagsrumsbordet! Packa upp väskor från farmor & farfarsbesöket!
Sedan var jag tvungen att vila mig igen.
Nu har jag dragit i mig Resorb - ja, jag hamnade där. Jag har inte varit så intresserad av att inta föda de senaste dagarna och har av förklarliga själv känt mig matt och svag. Jag har inte ätit gröt på flera, flera dygn.
Då förstår ni läget.

4 kommentarer:

Fliselin sa...

Skönt att höra att du är med oss! Blev lite orolig när det var så tyst. Funderade på sjukhus, lunginflammation i alla fall kanske... Det är verkligen sjukdomen från hell som du är drabbad av. Nu måste det vända!

Omentjej sa...

Åh din stackare! Fina fynd du gjort i alla fall! Stor stor kram till dig!

Anonym sa...

Började nästan bli riktigt orolig att du hade slutat blogga! Skönt att du är igång med det igen! Hoppas att du snart blir bättre, för du har verkligen fått influensan "from hell", låter det som.
Annika

Librarybeth sa...

Fliselin: gulle! Närå, jag har bara hostat lite extra idag. Och nu vänder det nog snart!

Omentjej: ja de är jag himla nöjd med faktiskt!!!

Annika: :D kramen! Närå, jag bara hade värstinghosta idag.