tisdag 31 januari 2012

Idag tror jag inte att jag fryser

Vad göra när man helst vill vira täcket tätare omkring sig den sista januari (haha, äntligen! Kiss kiss goodbye januari)?!
Jo, man laddar med svart top från HM och så den varma Zaratröjan och den sköna stickade kjolen från Ellos. Inte riktigt samma effekt som ett täcke kanske men betydligt enklare att ta sig fram i när man nu ändå ska till jobbet.
Och vitaminer då? Zaratröjans färg gör att jag tänker på torkade tranbär. Det är himla nyttigt! Det får bli dagens vitaminkick.


4 kommentarer:

Anonym sa...

Veckans tema är vitaminkickar således! Min dagens outfit saknar allt vad vitaminer heter. Det måste vi ändra på, tänker Eva som tänker sig att köpa en citron-gul T-shirt, så jag åtminstone får mig lite c-vitaminer. / Eva

Camillas dagar sa...

Fin vitaminkick! Själv är jag täppt och växelvarm och totalt opiffad. :(

Vesnas vardag sa...

Den är så fin den vinröda. :)

Librarybeth sa...

Eva: smart!

Camilla: åh, din stackare! vänta med piffandet men dra i dig vitaminer!! :D

Vesna: mmm, lite av go värmande storfavorit!