onsdag 4 januari 2012

En deppig combo

Och här halvligger jag i mitt skidbackeliknande kuddstöd och lyssnar på apokalypsstormen som viner runt knutarna. Jag kan berätta att det har blåst vidrigt mycket hela natten för jag satsade på att demonhosta i kapp med vinden. Märkligt nog har Mannen sovit gott... men det är ju bara bra. Nu hoppas jag att både det ena och det andra ska lugna sig en smula under morgonen. Det som är dumt är att när man så väl behöver sin vila får man ingen.
Samarbeta med mig här nu, kroppen.

3 kommentarer:

Nickan sa...

Stackare. Inget vidare. Själv jobbar jag på , trött men snart är det ledigt. Många kryapådigkramar ifrån mig.

Anonym sa...

Jag kan (försöka) pigga upp deppig Libby med att berätta att du är före din tid. I dag står nämligen att läsa på AB att "Havregrynsgröt är trendigt"... men det har ju du vetat länge, inte sant?
Mer feber i dag, så inte gör jag många knop inte... / Eva

Librarybeth sa...

Nickan: tack!

Eva: gröt, det är rejäla grejer, det står över trender ;) bara sisånadäringa trendkänsliga som tror det måste vara mode el trend i allt. Gröt - det är alltid trendigt :)