fredag 27 januari 2012

Resultat


Grön byxa, kavaj och prickar fick följa med Libby hem.

8 kommentarer:

Vesnas vardag sa...

Grön byxa och pricka låter toppenfint. :) tror jag ska ta och jaga grön byxa jag med. :)

Erika sa...

Är du lite av en shopaholic? :-) Önskar att jag också kunde tycka att det är kul. Tyvärr gillar jag inte alls att köpa kläder...Men jag gör det ändå ibland och då köper jag allt på en gång för att slippa shoppa på länge igen. Prylar och smink däremot...

yllet sa...

Snyggt! Jag vill se pricken närmare! Och gröna brälls känns väldigt tjugotolv! Eller så tycker jag det för att jag fingrade på ett par förra veckan?

Camillas dagar sa...

Jaaa! Libby goes grön byxa. :) Blir hur fint som helst!

Anonym sa...

Åh! Från var? Gillar brallorna!

Librarybeth sa...

Vesna: tycker jag! Den här äppelgröna färgen är så fin!

Erika: eeeeh.... jaa, kanske man kan säga ;) usch, det är dumt! Tyvärr går jag igång på kläder och gillar att fynda!

Yllet: prickar kommer nog på någon av dagarna!! Och färgglada brallor är så kul just nu!

Camilla: De sitter lite tajt, jag måste vänja mig men ja.. de är bra skojiga!

Mia: HM!!

Anonym sa...

Nämen, är det kanske så att vi köpt likadana brallor. Gröna, 60-talssmala?
/PANCA

Librarybeth sa...

PANCA: inte omöjligt, äppelgröna är de iaf! :)