måndag 30 januari 2012

Vad fort det blev måndag igen

Där kan ju Libby stå och hålla sig i ledstången för attans vad kasst hon har sovit i natt.

Vad är det som gör att man vaknar så där 2:45 och sedan bara ligger och väntar på att somna och sova tungt och gott i stil med 45 min innan klockan ringer? Säkert någon som forskat om detta och vore jag inte så förbaskat trött kanske jag skulle orka söka upp svaren...
Och måndagens då? En sådan här trött dag måste det bli lite vitaminkick i form av färg och rubbat mönster. Ett vitamintema helt enkelt!
Blus (knyt har den också fast det syns dåligt bland allt virrvarr..) och kjol från Monki.

11 kommentarer:

Nickan sa...

Jag är oxå supertrött idag. Kall morgon, ont i tån försöker jag kolla klädvale. Tar nått gammalt. Vill sova hela dan. Vilar nog bland hyllorna. Kram och trevlig måndag.

Anonym sa...

Jaha... det finns inget att välja på. Måste bara säga det igen: Vad fin du är! Och det en måndagsmorgon, och när sömnen inte varit den bästa. När man kunde förvänta sig att du skulle åka till jobbet i pyjamas och morgonrock. I det läget har du energi att göra dig jättefin!... Suck! / Eva

Camillas dagar sa...

Vitaminkick - check! Underbart, apelsinigt i dag!

pralinen sa...

jag hade en sån natt jag med, känner mig öerkörd idag - och hade inte fantasi till någon vitaminkick, det skall jag komma ihåg till nästa tillfälle...

memilla sa...

Då har du matchat clementinerna med kläderna idag :) Du är så fin!

Mrs J sa...

Mycket uppiggande bappelsinfärger!

Librarybeth sa...

Nickan: tröttmössan hängde med hela dagen!

Eva: :D kram!

Camilla: :D apelsinigt är det nya svarta!

Pralinen: piggar upp lite!

Memilla: tack!

Mrs J: :D

Vesnas vardag sa...

Vilka härliga färger, blusen är verkligen söt. Är det också från Monki?

Librarybeth sa...

Vesna: japp! Och nu finns den med på rean!

Vesnas vardag sa...

Vet de tusan om jag kommer in till stan under helgen. Ska kika på webshopen med.

Anna sa...

orange!!!
vilken rar apelsin du är idag :)