fredag 27 januari 2012

Arbetsveckan går mot sitt slut

Va? Är det redan fredag? Nu igen! Obegripligt men passar mig väldigt bra.
Denna fredag inleds självfallet med gröt, sedan blir det VIP-shopping på HM och jobbajobbet förstås. Tidig hemgång från jobbet och direkt till mitt tåhävarträningsställe och sedan hem. Helst inte tacos men gärna film.
Där har ni Libbys fredag.
Libbys dagens är ett hopplock av old godies; gamla Espritjeansen, vit top HM, gråblå långkofta tokreafynd från Åhléns och lurv HM (igen!). Eftersom jag drabbats av lätt Greklandslängtan bara måste jag ha mina armband i grått och grekblått, direktimport så klart!
TGIF och najs fredag till er!

5 kommentarer:

Nickan sa...

Härligt med fredag. I helgen blir det plundring med barnbarn. Granen är ju kvar hos Nickan. Trevlig helg.

Sara sa...

åh - Greklandsarmband - jag måste ta fram alla mina och ha på mig idag :)

Vesnas vardag sa...

Vad tuff du är idag, snyggt. :)

Spader Madame sa...

Toksnyggt!

Librarybeth sa...

Nickan: ha en toppen julgransplundring!!!

Sara: ja!! känns bättre då! :D

Vesna: tuffade till mig lite ;D tack!

Spader Madame: toktack till dig!