tisdag 8 november 2011

Det svänger

Jag tycks inte nå fram till disco men med denna mer poppiga (?) dagens kanske jag närmar mig så smått. Men som tur är finns det fler discobrudar som t ex  Vesna, Frida och Mel E och är det någon jag missat eller fler som gett sig på detta - just let me know.. jag skakor loss tisdagen så länge.

Svart polo, gammal älskad chessrutig kjol Sisters, grammofonskiveliknande halsband från någonstans (jag kollar på så mycket blingbling att jag inte har koll...), lila strumpor (bara för att vara lite småbråkig och inte välja svart...) kanske från Åhléns. Gamla pjuck SixtySeven och knäont egen tillverkning.

uppdatering: ser att Linda K goes disco idag också....

7 kommentarer:

Fliselin sa...

Fin disco-inspo. Jag fixade inte detta idag heller. Det blev jeans för hela slanten, både kjol och skjorta med cape ovanpå. Varmt och gosigt! Nytt försök till morgondagen ska övervägas!
Var rädd om knät!

Librarybeth sa...

Fliselin: tack!! Discoonsdag?! Utan dans dock pga knä ;)

Vesnas vardag sa...

Riktigt snyggt och poppigt disco. :)

Linda K sa...

stylish!

ja jag lyckats nog inte varje dag, men idag kände jag disco-viben :)

Anonym sa...

Så fin du är idag - också! Ser ut som om du är på väg till en fest, men så kan det ju i bästa fall kännas när man är på väg till jobbet... Gugge

Camillas dagar sa...

Bibblans finaste discotjej! Disco låter svårt tycker jag. Ni är så duktiga hela gänget som fixar detta.

Librarybeth sa...

Vesna: pop it is!

Linda K: men när discoviben får fatt i en ska man hänga med;)

Gugge: precis så ska det vara!

Camilla: haha, jag är inte helt nöjd med min insats so far!