lördag 26 november 2011

Piggare

ParcelBeth öppnar lådan och titta här. Nu är det dags att äntligen testa Dermalogica och nämen hejsan, mer i lådan än vad jag beställde, lite goodiebag över det hela. Man tackar, man tackar.
Och du som undrar, är det inte lite nagellack där.... där bakom Dermalogicaförpackningen.... sträcker på halsen.... jo, det är det bestämt.
Jag känner mig så pass vaken att jag tror jag lackar lite.... det lackar ju iaf mot jul hoho... vad vitsig jag är, det måste vara den mörka chokladens förtjänst.

5 kommentarer:

IngelaMollly sa...

Ett sådant paket kan pigga upp den tröttaste:) själv har kag alldeles för känslig hy för att byta produkter men har hört mycket gott om detta märke.

Anna sa...

Spännande!
själv kör jag Exuviance, mycket mycket nöjd!

Fliselin sa...

Har inte testat Dermalogica, men är nyfiken på det. Var har du handlat? Kul med lite extra i paketet. Och du, vi måste få se lacken! Har i perioder kört med Exuviance, superbra! Skulle behöva en ny omgång med det igen nu. Recension av Dermalogica blir intressant!

Vesnas vardag sa...

Perfekt i det här blåsväderet. .)

Librarybeth sa...

Molly: och jag hoppas förstås bli slät, pigg och vansinnigt tjusig ;D

Anna: hm, det märket har jag inte testat!! Tack för tips!

Fliselin: ska bara kleta lite först.. :D

Vesna: absolut!!!