söndag 20 november 2011

Kompisar - nya

Vi ska förhoppningsvis komma på god fot med varandra... häpp vad vitsig jag är. Det måste vara att det är goda utsikter för en löprunda som gör att jag känner mig så spirituell!
Jag har nu inte sprungit på 18 dagar och cirka 6 timmar och 35 minuter. Nånting sånt.
Besöket i sportbutiken som koncentrerar sig på löpning (oj - vilken kan det vara?!) gick finemang. God och proffsig hjälp, både Mannen och jag blev nöjda. Mannen tyckte emellertid inte att skoköpet sorteras under tomten och julklappar. Det betyder att det kan bli paket till Libby även den 24:e i nästa månad.
En tunn löparjacka månne? ;)

7 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Toksnygga! Gilla, gilla! :) När ska du premiärspringa? I morgon?

mis(s)match sa...

Inget bättre än asics! Jag har varit märket trogen i snart 10 år!

Anonym sa...

Åh! Så fina!
Kanske skulle pigga upp mig själv med ett par nya. :-)

Mrs J sa...

Håller med honom, springskor är inte julklapp!

Librarybeth sa...

Camilla: stack ut på kvällen efter inköpet!

mm: ny bekantskap för mig!!

Mia: tycker jag!!! Så uppiggande och roligt!

Mrs J: nä - det är väl inte det ;)

Anonym sa...

För att tomten ska komma med paket den 24:e måste man ha varit snäll. Har du varit det, Libby? / E

Librarybeth sa...

E: jaaadåå!!