torsdag 10 november 2011

Knärapport

Nu har jag inte sprungit sedan förra tisdagen då vi var i Frankrike.
Kan jag få tillgodoräkna mig denna tid i löparförbudet? I så fall väntar jag bara... okej. Jag får se.
Jag har ätit antiinflammatoriskt tilltugg morgon och kväll sedan i måndags. Okej, jag har fortfarande ont. Ska inte medicinen ta bort det onda? Ska inte benhinnebenet bli bra av sig själv nu när jag inte springer (gnisslar tänder nu). Knäontsbenet känns nästan som det har blivit... längre?! Det känns... släpigt? En antydan till svullnad - eller?
Ja, ni hör själva! Jag har blivit inbillningssjuk. Underlig. Grinig. Vresig. Ogin (unnar inte andra att springa).
Det här bådar inte gott.

4 kommentarer:

Lisa sa...

Meddelande från en erfaren antiinflammationsmedicinknaprare testa sådär 4-5 sorter: Funkade inte så bra...sjukgymnastik var bättre.

Camillas dagar sa...

Woodo? Eller akupunktur menar jag...;) Det brukar funka mot det mesta och hjälpte mig då min nacke fastnat i låst läge.

Anonym sa...

Stackars dig! (Nu är jag INTE sarkastisk, jag menar det verkligen.) Jag skulle känna precis detsamma om jag inte fick sticka raggsockar. (Jo, det är SANT! Jag har snöat in på det...)
Gugge/Annika

Librarybeth sa...

Lisa: ja, du har ju erfarenhet!! Sjukgymnastik ska det bli!!

Camilla: haha, kan bli aktuellt!

Gugge: tack!! raggsockar?? coolt!! Måtte du aldrig bli förhindrad att få göra det! :)